Klacht LG Cash Back: Geen geld terug

ladyvenom

Ik heb in oktober een LG G2 gekocht met cashback actie, mijn IMEI nummer op moeten sturen, en op 13 oktober 2014 bericht gekregen dat het was goedgekeurd en ik binnen 10 weken geld zou ontvangen. Ruim 5 maanden later wacht ik er nog steeds op. De klantenservice zegt dat het geld is overgemaakt in januari, maar er is niks bijgeschreven op mijn rekening (ja ik heb mijn gegevens gecontroleerd en ja ik heb door dat het een bijschrijven van Online Distribution Concepts zou zijn).

Ik ben ondertussen al behoorlijk geirriteerd aangezien ik zo lang moet wachten en de klantenservice mij niet verder helpt. Zij beloven alleen maar het na te kijken om daarna 2 maanden stil te zijn opgevolgd door een herhaling van de eerste mail. Ik meld dit verhaal daarom nu op elk forum dat ik kan vinden. Aangezien er zoveel mensen zijn met een soortgelijk verhaal lijkt het erop dat de LG cashback acties gewoon ordinaire oplichterij zijn!

Kom je belofte na en betaal de €50,-

Wij vinden dat LG Cash Back hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over LG Cash Back?