Klacht LG Cash Back: Geen geld terug

Klachtnummer
# 102707
Gebruiker
ladyvenom
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in oktober een LG G2 gekocht met cashback actie, mijn IMEI nummer op moeten sturen, en op 13 oktober 2014 bericht gekregen dat het was goedgekeurd en ik binnen 10 weken geld zou ontvangen. Ruim 5 maanden later wacht ik er nog steeds op. De klantenservice zegt dat het geld is overgemaakt in januari, maar er is niks bijgeschreven op mijn rekening (ja ik heb mijn gegevens gecontroleerd en ja ik heb door dat het een bijschrijven van Online Distribution Concepts zou zijn).

Ik ben ondertussen al behoorlijk geirriteerd aangezien ik zo lang moet wachten en de klantenservice mij niet verder helpt. Zij beloven alleen maar het na te kijken om daarna 2 maanden stil te zijn opgevolgd door een herhaling van de eerste mail. Ik meld dit verhaal daarom nu op elk forum dat ik kan vinden. Aangezien er zoveel mensen zijn met een soortgelijk verhaal lijkt het erop dat de LG cashback acties gewoon ordinaire oplichterij zijn!

De oplossing

Kom je belofte na en betaal de €50,-

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LG Cash Back hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over LG Cash Back?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen