Wij vinden dat LG Cash Back hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht LG Cash Back: LG Cashback 150 euro
Details
Klacht
Dag,Ik heb Oktober 2014 een nieuwe 4K televisie gekocht en zou daarbij een cashback van 150 euro ontvangen, maar tot op heden nog steeds niets ontvangen. Wel een ontvangstbevestiging en een goedkeuring. Verder word mij telkens beloofd dat het eraan komt. Heb al wel 6 X gebeld, maar zonder geluk. Ze hebben zelfs een keer gezegd dat ze een tablet hadden gestuurd (nooit iets gekregen) maar dat was een fout en daarom was hij ook niet verstuurd. Nu de laatste keer wordt mij verteld dat ik nog uiterlijk tot eind maart op de cashback moet wachten??? Het lijkt mij dat een bedrijf Dit niet zomaar mag doen, toch? Ze hebben beloofd bij aanschaf binnen 6 tot 8 weken na goedkeuring terugbetaling van de cashback. Mijn partner werkt bij de krant en heeft ook gebeld en zou een bevestiging krijgen dat het uiterlijk eind maart gestort zou worden, maar ook hier weer een loze belofte. misschien dan toch maar bij hem op de redactie neer leggen?
Zo ga je niet met klanten om, toch?
Gewenste oplossing
Mijn cashbackBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.