Klacht LG Cash Back: loze belofte van cash back, LG blijft in gebreke

thomas LG Q6

Mijn partner en ik kopen een LG Q6 omdat er per toestel een cashback van €100 beloofd wordt. Na 6 weken verwerking krijgen we bericht dat dit niet doorgaat. De imei-nrs op onze toestellen zouden niet overeenkomen met de actie. Mijn vrouw begint heen en weer te mailen, het gaat voor ons om € 200 samen. Nogmaals imei nummers doorgeven, nogmaals wachten, uiteindelijk na veel heen en weer mailen krijgt mijn vrouw bevestiging dat het geld binnenkort gestort zou worden. Maar voor mijn toestel van hetzelfde type, gelijktijdig gekocht aan dezelfde actievoorwaarden komt dit bericht nog niet. Hoewel men mij 8 dagen geleden verzekerde dat het nummer op dat eigenste ogenblik gecontroleerd werd en ik z.s.m. van de status op de hoogte gesteld zou worden heb ik nog geen bericht mogen ontvangen.

Ik ben ontevreden over de misleidende voorwendselen waarmee LG adverteert, over de manier waarop wij om onze cashback moeten bedelen en de tijd die door LG wordt uitgetrokken om diens klanten te informeren. Ondanks de performantie van de smart phones zal ik niemand LG aanraden.

belofte maakt schuld. cash back stante pede uitbetalen! En doe er nog maar €35 verwijlintrest bij, want mijn tijd verkoop ik anders ook niet gratis.

Wij vinden dat LG Cash Back hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over LG Cash Back?