Klacht LG Electronics: 3e wasmachine ook binnen een week bonken €999; Droger ook storing ook €999;

Klachtnummer
# 61952
Gebruiker
Priscilla
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In 1,5 jaar al het derde wasmachine van LG, er werd mij verteld door een LG medewerker dat ik de nieuwe machine zeer goed moest testen in de eerste week naar levering, want als ook dit apparaat deed bonken (trommel tegen de achterwand 12kg machine) dan kon het DOA gemeld worden, en dan zou ik mijn geld terug krijgen en naar een ander merk kunnen. De eerste wasbeurt was gelijk mis, ook deze bonkte, ik had zelfs voor de 2e al een waterpas vloertje laten storten, zodat hij exact vlak op de grond zou staan, het antwoord van LG was per mail dat het nu niet aan het apparaat kan liggen.
Wel dus want ze zijn gewoon nog niet ver genoeg ontwikkeld om z'on grote trommel goed te laten draaien met een lange levens duur!
Daarom gaat Miele nu niet verder dan 9kg
Ik heb de laatste keer 8 weken niet kunnen wassen!!!! Echt een super slechte service bij LG ook nu zijn ze weer niet thuis, ik heb de moet al opgegeven en koop straks gewoon een nieuw set en vergeet dit set van €2000; maar

De oplossing

Deze twee terug naar LG en mijn geld terug desnoods met aftrek als ik €1500; ben ik al dik tevreden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LG Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over LG Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen