Klacht LG Electronics: 5 weken tussen melding kapotte machine en uiteindelijk de mededeling valt niet onder de garantie.

Klachtnummer
# 362109
Gebruiker
Hajo>68
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Slechte service LG en Mediamarkt.

De oplossing

Excuses en een redelijke korting op de aanschaf van een nieuwe wasmachine als tegemoetkoming voor de overlast ( 5 weken geen wasmachine en 6 keer bij Mediamarkt langs gegaan voor informatie) en de verkeerd gewekte verwachting dat dhr Altaha een nieuwe machine zou krijgen. (In de week van 8 april 2019 beloofde LG een nieuwe machine en 17-4-2019 beloofde de Mediamarkt een nieuwe machine)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LG Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over LG Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen