Klacht LG Electronics: Al weken aan het wachten op een simpele oplossing

MarcW

Een aantal weken terug heb ik contact opgenomen met LG betreft een grote zwarte vlek in mijn monitor. Al heel snel stond er een reparateur voor mijn deur die het zou komen repareren. Helaas bleek nadat hij het scherm had vervangen dat het vervangende scherm gebroken was. Hij heeft toen mijn oude scherm terug gezet, maar inmiddels was de vlek wel groter geworden (waardoor de monitor onbruikbaar is).

Binnen één dag (17 december) kreeg ik te horen dat er geen vervangend scherm kon worden verkregen en dat er dus een aanvraag was gedaan om de monitor compleet te vervangen.

Sindsdien heb ik al meerdere malen contact opgenomen met de customer service van LG maar mij wordt telkens verteld dat ze nog niet weten wanneer er nou eindelijk een oplossing komt. Op hun aanraden heb ik ook contact opgenomen met Coolblue en die is inmiddels ook aan het wachten op een oplossing van LG.

Hoe lang kan dit nog gaan duren... Het werk stapelt zich nu wel op nu ik geen goede monitor heb.

Binnen enkele dagen wil ik een goed vervangend product hebben met minimaal dezelfde specificaties als de monitor die op dit moment defect is.

Wij vinden dat LG Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over LG Electronics?