Klacht LG Electronics: Belabberde service - vervanging televisie

Dkosten

Ik heb diverse klachten over hoe LG met ons is omgegaan inzake de televisie die wij via de MediaMarkt hebben aangeschaft in februari 2018.
Sinds deze periode is er vier keer vanuit LG een monteur gestuurd om de televisie te repareren. Er is daarnaast ook meerdere keren telefonisch contact gezocht, waarbij ik samen met de helpdesk vanuit LG geprobeerd heb de problemen met de televisie op te lossen. Helaas is dit nog steeds niet opgelost, en op woensdag 6-11 heb ik gesproken met mevrouw ''Nathalie'' van LG. Hierbij zag zij ook de ernst van de situatie in, ging dit escaleren binnen het bedrijf en heeft mij drie keer toegezegd dat zij mij donderdag zou bellen. Deze afspraak heeft zij niet nagekomen (klacht 1).
Hierop heb ik zelf op donderdag vlak voor sluitingstijd opnieuw naar LG gebeld en aangegeven dat ik informatie wilde over het hele schadedossier zodat ik iets had om mee te nemen naar juridische bijstand, om te kijken wat voor stappen we nu konden ondernemen. Dit gesprek heb ik gevoerd met medewerker ''Alexander''. Na een flink aantal minuten gewacht te hebben, waarin hij zou uitzoeken welke informatie hij kon delen, kwam hij terug met het bericht dat het geregeld was, dat het bericht al richting MediaMarkt al was gestuurd (en ontving ik de RMA code), en dat we een volledige restitutie van de televisie zouden krijgen. ''Mochten er nog problemen zijn met de MediaMarkt, bel dan zeker nog even''. Jaja...

Vanavond, donderdag 14 november, stonden we dus bij de MediaMarkt. Daar zijn we erachter gekomen dat het helemaal niet klopt wat Alexander heeft toegezegd (klacht 2), dat het dossier blijkbaar nog in behandeling is, en dat wij dus de RMA code van een andere klant hebben gekregen (schending AVG volgens MediaMarkt, (klacht 3)).

1. Volledige restitutie van de aankoop van de televisie en de juiste RMA code zodat we dit af kunnen handelen met MediaMarkt.
2. iets wat in ieder geval lijkt op een welgemeend excuus vanuit de organisatie.
3. Het zou fraai zijn als er nagedacht wordt over verdere compensatie over de problemen die dit hele proces heeft meegebracht. Dit is nu bijna een jaar aan de hand, we willen hier graag snel een oplossing voor.
4. zoals in punt 3 al benoemd: een SNELLE oplossing. Zelfs het besluit nemen over deze uitzondering kost blijkbaar al meer dan een week. Belachelijk.

Wij vinden dat LG Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over LG Electronics?