Klacht LG Electronics: Geen oplossing voor mijn probleem en waardeloze klantenservice

RickyRad

Compleet waardeloze klantenservice en geen oplossing voor mijn probleem. Sinds dag 1 dat ik mijn LG 49SJ810V tv heb, heb ik last van het zogeheten 'dirty screen effect'. Dit is behoorlijk storend gedurende het kijken van films of het spelen van games daar het dan bij bepaalde kleuren lijkt alsof er iets op het scherm zit. Na onnodig lang heen en weer mailen met de LG klantenservice (die tevens een totaal achterhaald en niet klantvriendelijk mail systeem hebben waarbij je niet kunt reageren op hun mail maar het complete contact formulier opnieuw dient in te vullen) waarbij ze vragen om een foto van een probleem dat lastig op foto te krijgen is sturen ze uiteindelijk een monteur langs. Deze monteur zegt mij hier letterlijk het probleem te zien maar dat hij het scherm niet wilt vervangen omdat hij bang is dat het nieuwe scherm het probleem nog erger zou hebben. Uiteindelijk vertrekt hij zonder een oplossing te bieden. Ik voelde me machteloos en liet het er een tijd lang bij zitten. Echter besloot ik kort geleden mijn klacht toch weer op te pakken daar ik een goed bedrag voor een niet goed werkende tv heb betaald. Wederom verzoekt de klantenservice mij om hun te voorzien van een foto van het probleem. Ik laat deze foto eerst aan 3 andere personen zien en vraag hun of ze kunnen zien wat er mis is met de tv. Allen geven aan de strepen en het kleurverschil te zien. Vervolgens stuur ik de foto door naar LG die vervolgens aangeeft het naar hun technische dienst te hebben gestuurd. Ik hoor vervolgens 2 weken niets en besluit nogmaals te mailen. De klantenservice geeft vervolgens aan mij al terug te hebben gemaild (nou, niet dus) en dat ook nu de technische dienst het probleem niet kan zien. Als ik een oplossing wil moet ik maar naar de winkel van aankoop gaan. Dus 4 (inclusief mijzelf) mensen zien het probleem duidelijk op foto maar LG's eigen technische dienst, de 'specialisten' zien het niet. Vervolgens scheept de klantenservice je af en blijf jij als klant achter met een halfgaar product en geen oplossing van je klacht.

Ze sluiten verder je klacht op klacht.nl zonder enige vorm van communicatie!

Door een reparatie te krijgen welke dit probleem verhelpt, een nieuwe tv te krijgen die dit probleem niet heeft of door mijn volledige aankoopbedrag terug te krijgen.

Wij vinden dat LG Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over LG Electronics?