Klacht LG Electronics: Hele slechte service van LG.

H.P. Sleeboom

Mijn LG-wasmachine is stuk. Vanaf het begin, 24 januari, word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Ik moest modelnummer, serienummer en aankoopdatum noemen, en zo konden zij zien over welke wasmachine het ging en actie ondernemen. Binnen 2 werkdagen zou een monteur contact opnemen. Na 2 werkdagen niets gehoord te hebben belde ik LG: LG had mijn oude telefoonnummer doorgegeven aan de monteur. Zij hadden mijn gegevens dus wel. Eerst was dat ontkend. Zij hadden werkelijk alles: aankoopdatum, bijbetaling, e-mailadres etc. Bij de invoering van de AVG is niets gevraagd.
Monteur noemde een bedrag van 100 euro als reparatiekosten. Een offerte via de mail, als beloofd, heb ik niet gezien. Het zou voor het vervangen van de sensor, arbeidsloon, voorrijkosten etc. zijn. Te laag mijn inziens. Ook beweerde hij dat het geen motorprobleem was, maar een probleem met de sensor, terwijl de wasmachine motorprobleem aan gaf: LE. Over de kosten moest ik bij het LG-callcenter zijn. Het callcenter zei eerst het tegenovergestelde.
Het callcenter weer gebeld. De woorden van de monteur voorgelegd. Het callcenter zou de kwestie met de technische afdeling bespreken, d.d. 30 januari. Op 7 februari heb ik nog geen antwoord.
Op de motor zou 10 jaar garantie zitten. Het apparaat is 4 jaar oud. Op 3 februari weer gebeld en tot op heden geen reactie van de monteur of technische dienst. Het eerste contact was op 24 januari. Ik wil nu weleens geholpen worden.

Repareren en contact opnemen over kosten.

Wij vinden dat LG Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over LG Electronics?