Opgelost door LG Electronics: LG betaalt 50 euro cash back actie niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 65927
Gebruiker
hero
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben in januari 2014 een LG pad gekocht. Leuke cash back actie.... binnen 10 weken zou je 50 euro op je rekening retour krijgen. Wat een enorme afknapper dat we bijna een half jaar later nog steeds de 50 euro niet retour hebben gekregen. De hele actie is een groot drama en kost me veel tijd. Het uploaden van alle bestanden werkte al niet (wat raar is voor zo'n groot bedrijf) dus moest alles via de post opgestuurd worden. Een mail gestuurd of alles goed was aangekomen, maar het sturen van een ontvangstbevestiging was niet mogelijk!?. Na 10 weken gemaild om te vragen waar geld bleef. Antwoord dat de spullen pas in week 10 waren ingevoerd dus uitbetaling in week 20 ...... Mooi niet! Kreeg wel bericht dat alle spullen verwerkt waren en dat ze niet begrepen waarom het geld nog niet was betaald. Ze gingen het uitzoeken......
Nu inmiddels al weer 3 mails verder, maar een antwoord krijg ik niet meer....... Ik ben het zo zat, wat een aanfluiting voor zo'n bedrijf.

De oplossing

De oplossing is dat LG eindelijk het geld eens naar mijn rekening overmaakt!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LG Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    hero
    Datum
    Het kan dus wel! Had mijn geld twee dagen na het plaatsen van mijn klacht op mijn rekening. Alleen zo jammer dat er pas actie wordt ondernomen door LG na het plaatsen van mijn klacht op Klachtencompas. Ben uiteraard blij dat ik mijn geld nu eindelijk heb, maar vind het nog steeds treurig dat een bedrijf als LG zo met zijn klanten omgaat. Ik vrees dat er nog steeds veel mensen op hun geld wachten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hero
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over LG Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen