Klacht LG Electronics: LG betaalt cashback niet uit! Riekt naar misleiding!

Klachtnummer
# 64624
Gebruiker
Cees
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In maart 2014 LG Gpad gekocht. De cashback haalde mij over de streep om naast vele andere opties voor de Gpad te kiezen. Alles netjes opgestuurd en bevestigingsmail ontvangen (week 13}. Vervolgens 9 weken niets gehoord. Dus maar weer een mail naar LG waarop zowaar gereageerd werd. De stukken waren in week 13 goedgekeurd en ik zou uiterlijk in week 23 uitbetaald worden. Week 25 is nu voorbij en er is dus helemaal totaal niks gebeurd! Op mijn emails wordt gewoon niet meer gereageerd, onbeschoft dus. Misschien moeten we maar eens met deze negatieve houding van LG wat op Facebook gaan doen.
Nog even dit hoe het wel kan: Bij mijn zoon (Samsung tab3), dochter (Asus hd memopad) en vrouw Dolce Gusto) was de cashback binnen enkele weken geregeld.

De oplossing

Nu snel cashback uitbetalen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LG Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over LG Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen