Klacht LG Electronics: LG Electronics cashbackacties

Klachtnummer
# 89624
Gebruiker
David
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 19-10-2014 een LG OLED TV aangeschaft met de actie : LG Lekkere Deals Cashback van € 500,--. Dit ging prima en makkelijk via Internet "HOFMA Beeld en Geluid"
Registreren voor de cashback moet via de LG website. In eerste instantie ging de registratie van deze actie via de LG website niet, dit kwam doordat het serienummer van de TV nog niet bekend was. Na telefonisch contact was het advies dit via de post te doen met alle bewijs stukken, dit meteen ingevuld en opgestuurd. Na 2 weken een keer gemaild te hebben over de status van mijn aanvraag kreeg ik bericht dat het in afwachting is van LG. Vreemd ik mail met nb. met LG. Uiteindelijk krijg ik een bevestiging van LG pas op 24-11-2014!
Op 1-12-2014 nogmaals een mail gestuurd of het al wat opschiet krijg ik wederom een afstandelijk standaard bericht terug dat het wachten is op LG ?
Nu is het 23-12-2014 en nog steeds niets, geen bericht en geen cashback. Wederom een mail gestuurd met verzoek tot correcte afhandeling.

De oplossing

Ik wens dat de "Lekkere deal" nagekomen wordt en ik mijn cashback van € 500,-- binnenkort kan ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LG Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over LG Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen