Klacht LG Electronics: LG NL onttrekt zich aan wettelijke verantwoordelijkheid van een ondeugdelijk product

Badje

Mijn 13 jarige dochter heeft 19 november 2015, na hard sparen €459 neergeteld voor een toestel met goede naam: Nexus 5x. In dit geval 'made by LG'.

We praten nu einde maart 2018. 4 maanden na afloop garantie, en het toestel komt in een bootloop terecht. Bij nazoeken op internet blijkt dit een bekend probleem te zijn bij verschillende latere LG toestellen, waaronder ook de Nexus 5x.

Inmiddels is de winkel failliet gegaan. Blijft over de bekende zin van de NL wet: 'een apparaat moet voldoen aan de reële verwachting die je van een product' mag hebben. Welnu, LG is blijkbaar van mening dat een toestel van €400-500 een levensverwachting heeft van twee jaar. Zelfs als blijkt dat meerdere LG toestellen, ook binnen de twee jaren, dit defect tonen (blijkbaar gerelateerd aan ondeugdelijke soldeerverbindingen van de SOC).

Kosteloze reparatie, vervanging of restitutie.

Wij vinden dat LG Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over LG Electronics?