Klacht LG Electronics: LG Promotie is onzin!

Klachtnummer
# 134809
Gebruiker
KDavelaar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin juni 2015 een nieuwe TV aangeschaft van LG. Zij hadden destijds de promotie actie, dat bij aanschaf, een robo stofzuiger zou worden toegezonden. Ik heb direct alle gegevens toegezonden aan LG.
3 werkdagen later kreeg ik van Mirian (medewerker LG) een email met daarin het bericht dat de aanvraag was ontvangen, en deze goedgekeurd was. Fijn

Echter ruim 6 weken later kreeg ik opeens het bericht dat ik het serienummer foutief ingevuld zou hebben. Ik was alsnog uitgesloten van de actie. Hierna heb ik direct contact opgenomen met LG. Tijdens dit gesprek werd er aangegeven dat het SN foutief was. Direct het juiste doorgegeven. Echter herstel was niet meer mogelijk. Ik kwam dus nergens meer voor in aanmerking.

Had ik dit van tevoren geweten, had ik de TV nooit bij LG gekocht. Een soortgelijke was te koop via Samsung, en werd een cashback op gegeven. De acties van Samsung, zeer goed geregeld.

Waardeloos bedrijf, slechte opvolging en geen empathie!

De oplossing

Herstel actie. Ik heb dik 4500 euro betaald voor een TV. Dan mag LG haar beloftes ook wel nakomen. Mail wisseling met akkoorden vanuit LG in bezit. Hierna volgt aangifte

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LG Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over LG Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen