Klacht LG Electronics: LG technische dienst willen mijn tv niet repareren

# 412047
JH90

Mijn Klacht:
Onlangs kocht ik LG tv en een paar dagen later zie ik enkele strepen op de beeld. Ik denk dat het beeld retentie is.

Contact opgenomen met LG hierover en ze vroegen om een filmpje. Het is lastig te zien via de filmpje dan met je eigen ogen. Toch een filmpje ervan gemaakt en naar hun opgestuurd. Later kreeg ik een reactie van hun en dat de technische dienst van hun geen defect aan de tv constateerde.

Later heb ik een andere duidelijker video en een foto van gemaakt waar je de strepen duidelijk kon zien. De klantenservice gaf aan dat zij dat ook duidelijk ziet en dat bij de eerste video niet geval is. Ze hebben het nogmaals naar de technische dienst gestuurd. Een dag later zeggen ze dat de technische dienst het weer niet als defect constateerde.

Waar slaat dit op? Je koopt een tv en verwacht dat de beeld 100% werkt. Het is niet de bedoeling dat je hoop geld uitgeef voor een tv waarvan het half werkt?

Klacht doorgezet bij de leidinggevend. Ook zij constateerde geen defect.

Ik weet geen raad meer, is dat allemaal tegenwoordig zo dat ze half werkende producten leveren?

De eerste en waarschijnlijk de laatste klant! Het is een hele mooie tv, erg jammer van de defect (in mijn ogen) en de service van LG al helemaal!!!!

Gewenste Oplossing:
Een vervangende tv of een reparatie dat tv weer 100% werkt.

Gewenste Oplossing:
Een vervangende tv of een reparatie dat tv weer 100% werkt.

LET OP: GELIEVE NIET BELLEN IVM AUDITIEVE BEPERKING (doof).
Graag mailen ipv bellen.
Alvast bedankt.

Wij vinden dat LG Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over LG Electronics?