Klacht LG Electronics: LG weigert TV binnen garantie te repareren

Klachtnummer
# 35194
Gebruiker
Soeradj
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een LG PS8000 60 plasma tv. Sinds kort heb ik meerdere verticale strepen door het beeld. Ik heb de tv in maart 2012 gekocht. Volgens LG heb ik de tv reeds eerder gekocht en ter reparatie aangeboden, echter is hier absoluut geen sprake van!

Het klopt dat er eerder contact is geweest met LG, echter ging het hierbij om de TV van mijn ouders welke dezelfde type en klachten hadden. Echter is hun TV gekocht bij Prijstopper er was er in hun geval geen sprake van garantie meer. Ik heb wel garantie en kan netjes de factuur overleggen!

Echter weigert LG dus om een reparatie uit te voeren omdat ze de klachten van mijn ouders relateren met mijn klachten.

Ik vind dit een zeer slechte service van LG, ik kan zoals vermeld een geldig factuur overleggen en LG kan contact opnemen met het bedrijf ter controle of ik de TV daadwerkelijk daar heb aangeschaft. Echter doet LG dit niet en word ik afgescheept! Ik vind dit niet kunnen, gezien ik een TV van €2000,- heb gekocht!!

De oplossing

Ik heb recht op garantie omdat mijn klacht binnen de termijn van 2 jaar garantie valt.

Ik wil dan ook dat LG mijn beeldbuis repareert of een plaatsvervangend TV met dezelfde grootte geeft.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LG Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over LG Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen