Klacht LG Electronics: Micro sd kaart werkt niet

Klachtnummer
# 38035
Gebruiker
ieb
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb sinds 11 maanden een LG optimus L3, aangezien hij aangaf dat het geheugen opraakte heb ik een micro sd kaart voor het toestel gekocht in de hoop dat er nu wel genoeg geheugen op het toestel zou staan. Echter de sd wordt wel herkend, maar het toestel zet niets door op de sd kaart. Het geheugen op de telefoon is nu zo vol dat ik niet meer kan sms'en en updaten. Ik kan eigenlijk niets meer en ik kan ook geen applicaties doorzetten naar de sd kaart.
Ook mijn zoon heeft dezelfde problemen met een zelfde telefoon; echter zijn telefoon is nog maar een half jaar oud!! Moeten wij nu al weer een ander toestel kopen? Lijkt mij niet echt een goede reclame voor LG.

De oplossing

oplossing/redelijke vergoeding om andere toestellen te kopen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LG Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over LG Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen