Klacht LG Electronics: Na een slecht advies van specialisten en daardoor een foute aankoop sta je bij Lg in je hemd.

Blikken

Ik heb maanden geleden een advies gevraagd i.v.m. een nieuwe aankoop.
Na een positief advies heb ik het artikel, een dvd speler, aangekocht maar kreeg hem niet aan de praat, hij zou aangesloten moeten worden op een nieuwe Lg tv.
Na ongeveer 14 mails en 2 maanden kreeg ik in eens te horen dat de betreffende dvd speler niet geschikt was om gewone dvd’s en cd’s af te spelen maar alleen zelfgemaakt dvd’s en cd’s maar dat was de bedoeling niet.
Daar had Lg dus 2 maanden voor nodig, en ze noemen zich dan specialisten, ik heb daar wel een ander woord voor.
Je krijgt dan een antwoord van: we hebben het voorgelegd aan de technische dienst maar die zeggen dat de dvd speler wel werkt dus geen retour. ....Ja hij werkt wel maar niet voor mijn gebruik met gewone in de winkel gekochte dvd’s en cd’s En dat willen ze niet snappen.
De leverancier gaf na aankoop een 14 dagen retourrecht.
Maar Kg heeft meer dan 2 maanden nodig voor een conclusie en dan is dit recht al lang verlopen.
Lg zegt nu gewoon: pech gehad! Ik heb meer dan een week geleden mijn laatste mail gestuurd maar nu antwoorden ze niet meer, ik ben te lastig.
Ik wil mijn recht halen maar daar heeft lg geen boodschap aan.
Zij, als specialisten, hebben mij een advies gegeven maar na een foutief advies steken ze de kop in het zand.
Ik ben altijd Lg fan geweest en bijna al mijn apparatuur is van lg.
Na deze ervaring zal dat dus snel veranderen

Ik wil mijn geld terug en zal dan het apparaat in de fabrieks verpakking naar hun toesturen.
Een copie van de rekening hebben ze al.

Wij vinden dat LG Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over LG Electronics?