Klacht LG Electronics: Slecht beeld op mijn SUHD tv

Tomaso

Ik heb een UHDTV gekocht de 55UHD850V en toen ik hem kocht was het beeld haarscherp, nu is het alsof ik tv kijk waarbij de uitzending is opgenomen met een camera met allemaal vlekken erop, dus vlekken in beeld op een vaste plaats en dit stoort heel erg bij bewegende beelden. LG zegt dat dit binnen de specificaties valt en dat ze er niets aan doen. Dit kan toch niet ik koop toch geen dure UHD tv om de vlekken duidelijker te zienšŸ˜¬ Ik ben zeer teleur gesteld in LG en al zeker hoe ze dit afwimpelen ik ben er nog niet klaar mee hoor. Ik heb voordat ik de tv kocht heel veel reviews gelezen en daarbij is maar 1 ander met dezelfde probleem de test geeft een 9 of 10 voor beeldkwaliteit. Dus lijkt me sterk dat dit normaal beeld is.

Dat ze een monteur langs sturen om naar het probleem te kijken en niet van mijn eigen opgenomen mini film een beslissing maken op afstand. Vervangend product of een andere oplossing.

Wij vinden dat LG Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over LG Electronics?