Klacht LG Electronics: Tv nog niet 15 min aangestaan kapot LG doet niets

Klachtnummer
# 476440
Gebruiker
MOMENTSV
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 9 december 2019 kocht ik bij plattetv een LG75UM7000 . Omdat wij nog in een verbouwing zaten. Heb ik de tv weggezet in de doos.. ofzo zeker te zijn dat er niets mee gebeurde . Hij stond in onze opslag...niemand die daar komt.
In April is de verbouwing klaar we kunnen gaan inrichten. Ik koop een beugel extra groot begin april bij bol. En haal de tv uit de verpakking.
Netjes opgehangen. Niets geraakt. Ik wil de chromecast instaleren en zet de tv aan voor het eerst.. Vol met barsten... hij heeft nog geen 15 min aangestaan. !! Platte tv doet niets , en LG ook niet te lang geleden ...wat?? 4 maanden . En aan de branduren te zien dat we nog nooit gebruik hebben gemaakt van de tv.. . onderussen heb ik.een nieuwe gekocht. Belachelijk dit. Arag heeft al meerdere mails gestuurd ...ze zouden reageren vanuit de juridische afdeling. Nu 3 maanden nog aan het lijntje worden gehouden ...moet er aktie ondernomen worden...tv zit nig in het plastic.. buitenkant puntje gaaf... als de tv aangaat allemaal barsten...ben de wanhoop nabij.

De oplossing

reparatie of vernieuwing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LG Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over LG Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen