Klacht lians dierenwereld: betaald en niet geleverd en geen contact te krijgen

Klachtnummer
# 172553
Gebruiker
thierry
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 14 mei diervoeders besteld en betaald . Na een week geprobeert telefonisch in contact te komen, meer dan 100x gebeld altijd direct de stem probeer het op een later tijdstip nogmaals.
Ook prive nummer gebeld en op een keer nam linda op en gaf aan dat ze niets met lians dierenwereld te maken had. maar ze kon wel zo vertellen het telefoon nummer wat ik al heel veel keren gebeld had. Na veertien dagen een mail uw bestelling is verzonden ,
direct gemaild met welke verzender, geen enkele reactie , NU de vraag hoe gaan we dit verder oplossen, ik heb ook aangeboden ik laat mijn bestelling ophalen omdat kennis is in de buurt maar ook gen enkele reactie, mensen die een positief bericht op de website hadden geplaatst benadert en er reageerde er één met dezelfde ervaring

De oplossing

geld retour storten van order 216 die 14 mei is geplaats en door webshop 30 mei 2016 is verzonden, anders moet ik helaas aangifte doen van oplichting,

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat lians dierenwereld hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over lians dierenwereld?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen