Klacht lians dierenwereld: Order niet geleverd, bedrijf onbereikbaar

Klachtnummer
# 172702
Gebruiker
Nina
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 13 mei een bestelling geplaatst en middels iDEAL betaald. Op 30 mei kreeg ik een mail (zoals meerdere personen hier) dat mijn bestelling was verzonden (geen naam vervoerder of track en trace) echter niets ontvangen. Op verschillende manieren contact gezocht ( mail, klachtenformulier, telefonisch en per post), maar ik krijg geen enkele reactie. Inmiddels aangifte gedaan bij de politie.

De oplossing

Graag ontvang ik het volledige bedrag retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat lians dierenwereld hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over lians dierenwereld?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen