Klacht Libéma Vakantieparken Beekse Bergen: Afgeserveerd

Wubbels

Mijn klacht is tweeledig:
1. Bij reservering werd ons het culinaire dinerarrangement aanbevolen. Dat zou tientalleneuro's besparen. Wij betaalden vooruit € 21,25 per volwassene en kregen een extra bedrag voor reserveringskosten. In het restaurant zelf kostte hetzelfde menu € 19,50.
2. De bediening en de keuken liep van geen kanten. Het uitserveren van dezelfde gang aan dezelfde tafel duurde 30 minuten, wat betekende dat het eten koud was. Bij het dessert duurde het zelfs 45 minuten. We zaten met een groot aantal kleine kinderen drie uur aan tafel. Voorzichtige opmerkingen hierover aan het personeel hielpen niet. Ook was de culinaire kwaliteit onder de maat. Er waren geen garni's; twee avonden achtereen dezelfde diepvriesgroente en vers fruit uit blik.

Als eerste wil een excuus voor de slechte bediening.
Omdat dingen niet meer terug te draaien zijn lijkt me € 19,50 een goede prijs. Hierbij wil ik nog wel het extra voordeel van tientallen euro's.

Wij vinden dat Libéma Vakantieparken Beekse Bergen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!