Wij vinden dat Libaas.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Libaas.nl: Bestelling betaald, maar niet ontvangen, bedrijf geeft geen gehoor bij poging tot contact.
Details
Klacht
Op 15 juni heb ik kleding besteld via deze website. De aangegeven levertijd is +/- 7 dagen. Dat zou dus betekenen dat ik uiterlijk 26 juni de bestelling binnen zou moeten hebben. Het is inmiddels 3 juli en mijn bestellingstatus staat nog steeds op 'in behandeling'. Ik heb geprobeerd via zowel whatsapp, telefoon als email contact te krijgen, maar tot op heden geen reactie. Het nummer dat bij de KvK bekend is, is buiten gebruik. Ook heb ik verschillende reviews gelezen van mensen die hetzelfde probleem ervaren. Omdat ik geen contact krijg, weet ik dus ook niet wanneer en of ik uberhaupt mijn bestelling kan verwachten. Ook heb ik geen mogelijkheid om mijn geld terug te vragen.Gewenste oplossing
Ik wil mijn bestelling annuleren en mijn geld terug.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.