Klacht Libaas.nl: Bestelling betaald, maar niet ontvangen, bedrijf geeft geen gehoor bij poging tot contact.

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 460334
Gebruiker
Pravini
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 15 juni heb ik kleding besteld via deze website. De aangegeven levertijd is +/- 7 dagen. Dat zou dus betekenen dat ik uiterlijk 26 juni de bestelling binnen zou moeten hebben. Het is inmiddels 3 juli en mijn bestellingstatus staat nog steeds op 'in behandeling'. Ik heb geprobeerd via zowel whatsapp, telefoon als email contact te krijgen, maar tot op heden geen reactie. Het nummer dat bij de KvK bekend is, is buiten gebruik. Ook heb ik verschillende reviews gelezen van mensen die hetzelfde probleem ervaren. Omdat ik geen contact krijg, weet ik dus ook niet wanneer en of ik uberhaupt mijn bestelling kan verwachten. Ook heb ik geen mogelijkheid om mijn geld terug te vragen.

De oplossing

Ik wil mijn bestelling annuleren en mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Libaas.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pravini
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Libaas.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen