Klacht Libelle: Geen 50% korting

Klachtnummer
# 462245
Gebruiker
E.L.J. Herten
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik neem een abonnement op Libelle Premium. Omdat ik abonnee van Libelle krijg ik 50% korting, dus mg ik €12,50 betalen. Op het moment dat ik op verzenden klik, verspringt de aanduiding abonnement naar GEEN abonnement en betaal ik dus €25. Dit kan niet gecorrigeerd worden en biedt men mij aan: GRATIS een 2e jaar + een tijdschriftenpakket. Dat 2e jaar is NIET gratis, dat heb ik nu al betaald en het pakket ben ik niet in geïnteresseerd.

Gewenste oplossing

Ik wil, dat €12,50 wordt teruggestort op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Libelle hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Libelle?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen