Klacht Libema Vakantieparken Beekse Bergen: Echt vieze huis

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 616811
Gebruiker
Ashnablom
Datum
1 reactie

Details

Klacht

2-09-2022 hadden we weken geboekt voor onze zoon zijn verjaardag. Waar hij super blij mee was . De eerste teleurstelling was het huis hadden geboekt bij water waar we 25 euro extra heb betaald. Dat waren ze vergeten om om te zetten . Krijg ik allen excuus voor . Ok dachten dat mag de pret niet drukken . Toen kwamen het huis binnen letterlijk als is vieze wat drama .
Zoveel geld betaal . Bank is zo smerig om op te zetten vol met vlekken lam vol spinnenweb
Keuken ook zo vieze tot als aan toe foto is aanwezig .

Gewenste oplossing

Een vergoed voor het verpesten van het verjaar van me zoon
Geboden oplossing
Excuses daar koop ik niks voor . Ik heb wel hoop voor betaald. Denk na dat mensen naar uit kijken .
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Libema Vakantieparken Beekse Bergen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte familie Blom,

    Nogmaals onze excuses omtrent de voorkeur van uw accommodatie. Wat vervelend te lezen dat de schoonmaak bij aankomst niet geheel naar wens is geweest. Wij hebben u tijdens het verblijf hierover gesproken. Mocht u nog veder contact hebben met een van mijn collega's kunt u hen bereiken via info@beeksebergen.nl. Wij staan u graag te woord.

    Met vriendelijke groet,
    Team Service Center Beekse Bergen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Libema Vakantieparken Beekse Bergen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen