Klacht Libema Vakantieparken Beekse Bergen: Huisje niet schoongemaakt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 595263
Gebruiker
GerlouZebra80
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Bij aankomst op maandag 25-4 op het vakantiepark zebra huisje nr.80 was deze niet schoongemaakt. Na 2 x reclameren is het huisje pas schoongemaakt waardoor wij pas 4 uur later van het huisje geminden maken en onze spullen kwijt kinden.

Gewenste oplossing

Vergoeding voor een verloren dag omdat wij pas na 19:00 van het huisje gebruik konden maken. Voorstel is bv 4 kaartjes dierenrijk Eindhoven incl parkeer ticket en diner.
Geboden oplossing
Geen vergoeding voor 4 uur die wij later in het huisje konden,
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    GerlouZebra80
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Libema Vakantieparken Beekse Bergen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte familie Rutten,

    Wat vervelend te lezen dat de schoonmaak bij aankomst niet geheel naar wens is geweest. Wij hebben u tijdens het verblijf hierover gesproken. Mocht u nog veder contact hebben met een van mijn collega's kunt u hen bereiken via info@beeksebergen.nl. Wij staan u graag te woord.

    Met vriendelijke groet,
    Team Service Center Beekse Bergen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Libema Vakantieparken Beekse Bergen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen