Klacht Libema Vakantieparken Beekse Bergen: Kortingscode die niet te gebruiken is wanneer je voor volgend jaar wilt boeken
Details
Klacht
Wij zijn net terug van een weekje vakantiepark Beekse Bergen. Dat er bouwwerkzaamheden plaatsvonden wisten wij niet. Dat was wat minder en je moet behoorlijk wat geld betalen voor deze overlast. Maar goed, dit ter zijde. Ondanks dat willen we toch nog een weekje boeken. We hebben een kortingscode ontvangen waar we gebruik van willen maken. Je moet binnen 3 maanden boeken en de vakantie moet dan binnen 12 maanden plaatsvinden. Vervolgens zijn er geen prijzen bekend voor volgend jaar. Wij willen graag rond dezelfde periode nog een keer terugkomen. Dan bel ik netjes met een medewerker. Dan krijg ik te horen dat ze nog geen prijzen hebben voor volgend jaar. En dat ze daar niks aan kunnen doen. Hoe kun je dan een mail sturen dat we binnen 3 maanden moeten boeken en binnen 12 maanden de vakantie moeten regelen. Ik krijg dus geen prijzen. Dan moet ik een voorboeking doen en dan krijg ik in september te horen welke prijs het gaat worden. Als dat niet naar mijn zin is, dan kan ik dus geen gebruik maken van die kortingscode, want de 3 maanden zijn om. Wat een belachelijk regeling. Bied dan die kortingscode niet aan of hou je niet aan die 3 maanden.Gewenste oplossing
Het zou toch fijn zijn dat ik een boeking kan doen voor volgend jaar en dat ik kan kiezen uit data waarbij gewoon prijzen genoemd staan. Desnoods gelden de prijzen die voor dit jaar golden. Want wanneer je iemand een kortingscode aanbiedt, met daarbij speciale regels. Binnen 3 maanden boeken, maar je mag binnen 12 maanden terugkomen. Dan klopt het nu dus niet. Echt grootste onzin om je klanten zo tevreden te stellen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.