Klacht Libema Vakantieparken Beekse Bergen: respectloos

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 616736
Gebruiker
SarahG#
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik zou verblijven van vrijdag 12 augustus tot en maandag 15 augustus (oorspronkelijk donderdag, maar wegens werk konden we pas vrijdag arriveren).
Helaas werd er dinsdag 9 augustus bij mij corona vastgesteld en later donderdag ook nog bij mijn man. Dinsdagavond heb ik gelijk de klantenservice gebeld met de vraag om mijn reservatie te verplaatsen zodat we zeker niemand zouden besmetten. Deze mensen konden mij niet verder helpen waardoor ik woensdagochtend de afdeling van de reservaties dienden te contacteren. Helaas was het antwoord daar: Sorry mevrouw maar u heeft geen annulatieverzekering. Men wil dus liever dat mensen met corona iedereen komen besmetten dan de reservatie te verplaatsen! Toen ik aangaf dat ik dan maar hoopte dat ik beter zou zijn tegen het weekend kreeg ik het antwoord, ok dan laat ik uw reservatie staan. Helaas ben ik veel te ziek geweest en zijn we niet kunnen gaan! Geld in de vuilbak dus! Tot mijn verbazing krijg ik vandaag een tevredenheidenquête! RESPECTLOOS!

Gewenste oplossing

Compensatie. Al is het toegangskaartjes voor ons gezin, maar toch iets in plaats van al ons geld in de vuilbak.
Geboden oplossing
Lekker makkelijk. Wie neemt er nu een extra verzekering voor dat bedrag. Commercieel gezien echt het meest bagger antwoord ooit!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Libema Vakantieparken Beekse Bergen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste familie Geybels,

    Wat vervelend om te lezen dat u uw verblijf niet heeft kunnen doorgaan. Wij hopen dat u zich ondertussen weer helemaal beter voelt. Momenteel valt corona niet meer onder onze annuleringsvoorwaarden. Wij adviseren u met de eigen annulering/reisverzekering contact op te nemen om te kijken wat zij voor u kunnen betekenen.

    Onze excuses dat u een automatisch gegenereerde email van ons heeft ontvangen. Wij zullen zorgen dat dit niet nogmaals gebeurd.

    Met vriendelijke groet,
    Team Service Center Beekse Bergen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Libema Vakantieparken Beekse Bergen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen