Klacht Libema Vakantieparken Beekse Bergen: respectloos
Details
Klacht
Ik zou verblijven van vrijdag 12 augustus tot en maandag 15 augustus (oorspronkelijk donderdag, maar wegens werk konden we pas vrijdag arriveren).Helaas werd er dinsdag 9 augustus bij mij corona vastgesteld en later donderdag ook nog bij mijn man. Dinsdagavond heb ik gelijk de klantenservice gebeld met de vraag om mijn reservatie te verplaatsen zodat we zeker niemand zouden besmetten. Deze mensen konden mij niet verder helpen waardoor ik woensdagochtend de afdeling van de reservaties dienden te contacteren. Helaas was het antwoord daar: Sorry mevrouw maar u heeft geen annulatieverzekering. Men wil dus liever dat mensen met corona iedereen komen besmetten dan de reservatie te verplaatsen! Toen ik aangaf dat ik dan maar hoopte dat ik beter zou zijn tegen het weekend kreeg ik het antwoord, ok dan laat ik uw reservatie staan. Helaas ben ik veel te ziek geweest en zijn we niet kunnen gaan! Geld in de vuilbak dus! Tot mijn verbazing krijg ik vandaag een tevredenheidenquête! RESPECTLOOS!
Gewenste oplossing
Compensatie. Al is het toegangskaartjes voor ons gezin, maar toch iets in plaats van al ons geld in de vuilbak.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.