Klacht Libema Vakantieparken Beekse Bergen: Smerige huisjes

Klachtnummer
# 639607
Gebruiker
HPostma
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Beste,

Ik kom al sinds mijn 9/10 jaar naar beekse bergen maar vooral na vandaag ben ik zo erg teleurgesteld in de hygiëne en het personeel.

Wij komen hier 2/3 keer in het jaar en vooral de laatste twee keer waren de huisjes zo smerig van schimmel tot aan vieze vlekken op beddengoed. Ongepast gedrag van personeel bij het zwembad. Ik vind dit zo jammer want we kwamen hier graag!

Vorige keer hadden we ook een melding gemaakt mbt het huisje wat vies was op het Safari resort maar blijkbaar word daar niks mee gedaan.

Tip: neem leuke personeel aan die goed zijn in hun werk. (4/3 jaar geleden waren er super leuke mensen!)

P.s we hebben vanmorgen nog gebeld en nog een mail gestuurd naar beekse bergen hopelijk lezen jullie die ook.

Mvg

Gewenste oplossing

Geen idee.. de bal ligt bij jullie.

1 reactie

  1. Auteur
    Libema Vakantieparken Beekse Bergen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste familie Postma,

    Bedankt voor het delen van uw bevindingen over uw verblijf op Safari Resort Beekse Bergen.
    Inmiddels hebben wij per mail contact met u waar wij uw bevindingen verder bespreken.

    Met vriendelijke groet,
    Annemijn - Team Beekse Bergen

Ook een klacht indienen over Libema Vakantieparken Beekse Bergen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen