Klacht Libema: opzeggen jaarkaart gaat niet

Klachtnummer
# 160332
Gebruiker
tikus Belanda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben 2 jaarkaarten van aqua zoo friesland en probeer dit al een paar keer via een mail op te zeggen maar krijg totaal geen reactie op mijn mail.

De oplossing

Zorg dat onze jaarkaarten worden opgezegd zonder dat ik er weer een jaar aan vast zit.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Libema hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Libema?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen