Klacht Licht en Wonen Amsterdam: reparatie snoer schemerlamp

Klachtnummer
# 53953
Gebruiker
Jetson
Datum
0 reacties

Details

De klacht

L.S.

Lamp eind dec 2013 gebracht naar Licht en Wonen Watergraafsmeer.

Meneer van de zaak was druk en kon de lamp niet meteen repareren. Ze zouden me terugbellen als het snoer gerepareerd was, ze belde niet terug dus ben ik zelf gaan bellen het was nog niet gerepareerd maar ze gingen aan de slag en ik kon de lamp volgende week ophalen. Inmiddels was het eind januari. Toen ik kwam konden ze de lamp niet vinden en sugereerde dat ik de lamp al had opgehaald waarop ik reageerde ik heb toch een bon! Ze zouden het weer gaan uitzoeken . Na een paar keer gebeld te hebben werdt er gezegd dat ik de lamp zonder bon al zou hebben meegekregen. Ze wilden hun naam ook niet geven en hun website is onduidelijk. Bij telefonisch contact wordt de mededeling gedaan dat ik de lamp al heb meegekregen.
Voelde me geintimideerd vanwege het feit dat ze zeiden Ü komt maar met de politie.

De zaak heet: Licht en Wonen
Middenweg 53-55
1098 AD Amsterdam

De oplossing

Ik wil mijn lamp terug !
of anders een vergoeding!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Licht en Wonen Amsterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Licht en Wonen Amsterdam?