Klacht Lidl: 2de hondenriem defect van aankoop bij lidl

sad Niet opgelost
eekje

Lidl gekocht een Hondenriem Zoofari rolt niet meer op, heb de 8m riem nog geen half jaar 6-10-18 en de veer is nu al stuk, heb een hond van 2,5 kg aan de riem dus mijn hond is niet te zwaar voor de riem.
.vind dit wel erg snel stuk. heb mn leven lang al honden gehad( ben 62) maar de riemen gaan meestal jaren mee.

vergoeden?? liefst een nieuwe, ik heb de blauwe 8 meter versie van Zoofari. de dunne lijn.
heb nu al meerdere klachten gehad met aankopen van lidl. dus begin nu toch echt te twijfelen aan de kwaliteit van wat men zoal verkoopt. zag dat er nog iemand dezelfde klacht heeft over de riem.

eekje
    ik was verbaasd over de snelle reactie, binnen een paar uur al.
    inmiddels contact met de leverancier per mail ontvangen en ik kan een nieuw artikel ontvangen.
    mijn dank is groot voor zoveel snelle service.
    een fijne dag nog
    mvg jj dijkstra

eekje
ik kreeg toch de 5 meterlijn vandaag binnen en die vroeg ik dus niet en heb dat ook heel duidelijk gemaakt aan degene die het afhandeld. ik wil dat men de 8 meterlijn opstuurd, ze hadden alleen de zwarte nog, dat was prima maar niet de 5 m. dus ik ben nog geen stap verder al was alles snel afgehandeld, te snel blijkt nu wat men leest de klacht niet goed en ook mijn antwoord niet. mvg jj dijkstra

Ook een klacht indienen over Lidl?