Klacht Lidl: 2weken na klacht nog Helemaal NIKS gehoord v Lidl

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 304431
Gebruiker
Anita!!!
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pistache nootjes met made erin
Heb 6 mei 2018 klacht ingediend per mail11 mei klacht ingediend per mail
Nog 3x gemaild Paar x gebeld met klantenservice(zou de klacht boven aan zetten vd lijst) ik wil ook graag de foto's sturen naar ze maar die kan je niet verzenden
En tot op heden nog NIKS gehoord en geen reactie gehad van de Lidl

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Anita!!!
    Datum
    Heb al gereageerd op Lidl en foto s bij opgestuurd
    Hoop vd week wat te horen vd Lidl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anita!!!
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb weer voor de 2e x foto's opgestuurd eerst 25 mei en nu weer 29 mei Afhandeling cijfer een vette 0
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen