Klacht Lidl: 2x moeten betalen!
Details
De klacht
De kassiere deed iets fout, pin bevestigde betaald maar ik volgens de filiaalleider niet,nog 1x pinnen , of ik moest mijn boodschappen laten staan en thuis checken. “Wat als ik nu 2x betaald heb”? Geen probleem lossen we op, naam en telefoonnr achter gelaten, hij zou bellen, Niet dus.De volgende dag zag ik dat het bedrag 2x was afgeschreven. Ter plaatse werd ik met een telefoonnr de deur uit gewerkt, ik moest maar contact opnemen met het hoofdkantoor. Die gaven de bevestiging dat ik inderdaad 2x betaald had maar mijn geld kreeg ik nog niet terug, ze moesten eerst een onderzoek gaan instellen en dat kon wel een week gaan duren. Ondanks het feit dat ik aangaf het geld keihard nodig te hebben waren ze onvermurwbaar. Met een kopie van mijn bank ben ik op de fiets door de regen opnieuw naar het filiaal gegaan. Dit keer de veroorzaker van alle ellende gevonden en eindelijk mijn geld terug gekregen, er kon nog net sorry vanaf. Kortom Lidl de slechtste service voor de hoogste prijs!De oplossing
Een oprecht excuus voor de slechte afhandeling en ongemak waarmee ze mij opgezadeld hebben.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.