Klacht Lidl: 2x moeten betalen!

Cruelladeville

De kassiere deed iets fout, pin bevestigde betaald maar ik volgens de filiaalleider niet,nog 1x pinnen , of ik moest mijn boodschappen laten staan en thuis checken. “Wat als ik nu 2x betaald heb”? Geen probleem lossen we op, naam en telefoonnr achter gelaten, hij zou bellen, Niet dus.De volgende dag zag ik dat het bedrag 2x was afgeschreven. Ter plaatse werd ik met een telefoonnr de deur uit gewerkt, ik moest maar contact opnemen met het hoofdkantoor. Die gaven de bevestiging dat ik inderdaad 2x betaald had maar mijn geld kreeg ik nog niet terug, ze moesten eerst een onderzoek gaan instellen en dat kon wel een week gaan duren. Ondanks het feit dat ik aangaf het geld keihard nodig te hebben waren ze onvermurwbaar. Met een kopie van mijn bank ben ik op de fiets door de regen opnieuw naar het filiaal gegaan. Dit keer de veroorzaker van alle ellende gevonden en eindelijk mijn geld terug gekregen, er kon nog net sorry vanaf. Kortom Lidl de slechtste service voor de hoogste prijs!

Een oprecht excuus voor de slechte afhandeling en ongemak waarmee ze mij opgezadeld hebben.

Lidl
    In 2013 heeft u bij ons een klacht ingediend via klachtencompas.nl. Wij hebben gezien dat uw klacht nog open staat en hopen dat uw klacht via een andere weg door ons is behandeld. Wanneer dit onverhoopt niet het geval is willen wij u vragen contact met ons op te nemen via: contact@lidl.nl .
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice team Lidl Nederland
    Cruelladeville
    Bijna twee jaar wachten op een reactie is niet al te best. afwikkeling in de desbetreffende zaak was moeizaam en klantonvriendelijk. In plaats van dat de winkel uitzoekt dat ik in mijn recht stond heb ik zelf op alle fronten moeten aantonen dat ze daadwerkelijk 2x het bedrag afgeschreven hadden. Om als leugenaar neergezet te worden t.o.v. klanten is niet bepaald netjes.

Cruelladeville

Ook een klacht indienen over Lidl?