Klacht Lidl: aan het lijntje gehouden tot de actie voorbij is en niks meer kan doen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 369342
Gebruiker
soffie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

koop een barbecue 17 mei krijg 18 mei een folder met aanbiedingen daar staat de zelfde barbecue voor de helft van de prijs ik neem contact op met de lidel shop of ik die korting ook krijg of dat ik eerst het artikel terug moet sturen en daar na weer opnieuw moet kopen word er gezegt je krijgt binnen 3 werkdagen antwoord na die dagen niks gehoord ik neem weer contakt op word er gezegt dat ik de korting krijg krijg paar dagen later hoorde ik nog niks toen belde ik weer toen kreeg ik ineens te horen dat ik de korting niet kreeg nou mooi is dat aanbieding voor bij klanten aan het lijnten gehouden en nu kan je het bekijken

De oplossing

ik wil dat ze me de korting geven die ze als 1 ste hadden beloofd

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
soffie
Datum
Uiteindelijke oplossing
een waardenbon van 20 euro
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen