Klacht Lidl: aankoop Lidl

sad Niet opgelost
smurfitt

In de aanbieding aardbeien gekocht bij Lidl maar toen ik deze thuis uitpakte bleken deze slecht van kwaliteit. Papperig alsof ze vol water zaten.
Voor mijn aankoop heb ik €7.50 betaald. Ik heb contact opgenomen met Lidl via het contactformulier maar tot op heden heb ik hierop geen reactie gekregen. Vervolgens telefonisch contact opgenomen: volgens Lidl hadden zij mij een mail gestuurd met de vraag om meer gegevens. Deze mail is nimmer door mij ontvangen daar Lidl deze naar een verkeerd mailadres had gestuurd.
Op mijn verzoek kreeg ik een nieuwe mail, ik heb gegevens opgestuurd maar tot op heden heb ik niets meer van Lidl vernomen.
Lidl zegt binnen 4 werkdagen te reageren maar het is inmiddels bijna 4 WEKEN geleden!!.
Ik heb aangegeven ten minste het aankoopbedrag terug te willen ontvangen maar Lidl heeft nog steeds niet gereageerd.

Gehele aankoopbedrag retour op rekening of via waardebon, op korte termijn. Deze zaak loopt al veel te lang.

smurfitt
€7.50 betalen en €5,- retour ontvangen. Is dit de oplossing volgens Lidl?? 4 weken wachten en dan dit bieden?

Ook een klacht indienen over Lidl?