Klacht Lidl: Afhandeling van bestaande klacht blijft uit

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 619736
Gebruiker
BB
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 30 augustus heb ik een klacht ingediend bij Lidl met betrekking tot nachtcrème. Dezelfde dag nog reageerde Lidl met de mededeling dat normaliter binnen enkele werkdagen gereageerd zou worden. Omdat inhoudelijke reactie uitbleef, heb ik enkele keren naar Lidl gemaild. Ook hierop volgde geen inhoudelijke reactie. Wel was Lidl royaal in het toekennen van referentienummers. Inmiddels zijn dat er 5!

Gewenste oplossing

Inhoudelijk reageren op de klacht
Geboden oplossing
Geen enkele oplossing geboden!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Lidl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen