Klacht Lidl: Afspraken niet nakomen.

Klachtnummer
# 490820
Gebruiker
A.C. Cambier v Nooten
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn vrouw is vanmorgen erg respectloos behandeld door een personeelslid, toen ze vroeg waarom de desinfecteerspullen voor de winkelwagens nog binnen stond. De winkel was al ruim een uur open. Wij hebben zelf bij Lidl al diverse keren klachten ingediend, maar hebben niet het idee dat het helpt. Ze kwam zo kwaad en overstuur thuis, dat ze meteen al tegen mij zei, dat ze geen stap meer in de winkel zet. Bovendien is het zo dat er erg slordig wordt gewerkt. En dat de winkel meestal vol staat met rolcontainers. Laatst was het zo vol dat mensen in een scootmobiel er niet eens meer door konden. Hoe wil je je dan aan de maatregelen kunnen houden?

De oplossing

Dat ze het filiaal van de Lidl maar eens grondig doorlichten en anders het filiaal maar sluiten, want het wordt steeds slechter.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen