Klacht Lidl: Behandeld met discriminatie door de kassiere van Lidl in Waalre

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 255001
Gebruiker
Discriminatie
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Discriminatie tegen Aziatische mensen van de kassiere van Lidl te Waalre.
Ik werd op een heel onvriendelijk manier benaderd door een kassiere (een oudere vrouw) van Lidl op 09.02.2017. Ik gaf muntjes als betalingsmiddel voor het afrekenen van mijn aankoop, maar de kassiere wilde niet eens mijn munten raken. Ze pakte mijn biljet geld en gaf me het wisselgeld zonder me te kijken. Ik vroeg of ze een munt van 50 cents had, ze keek niet eens naar haar kassa en zei meteen nee. Ik vroeg naar haar naam. Ze wilde haar naam niet geven. Achteraf wanneer haar manager haar vroeg voor een munt van 50 cents, dan gaf ze wel aan haar manager. Dit is puur discriminatie.
Hier gaat de manier waarop deze kassiere me heeft behandeld.

De oplossing

Mensen bewust maken dat discriminatie fout is.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Discriminatie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ontkenning.
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen