Klacht Lidl: Bestelling niet geleverd (en andere bestellingen steevast vertraagd)

Klachtnummer
# 653310
Gebruiker
Dutchmountains
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bestelling geplaatst op Lidl shop. Zou binnen een paar werkdagen worden verzonden. Op een dinsdag een mail dat de bestelling is verzonden, deze wordt donderdag bezorgd. Donderdag thuis gebleven maar geen bezorging. Bij DHL gekeken, en daar blijkt het pakket niet eens door hen te zijn ontvangen! De dagen erna ook niet. Lidl tot twee keer toe gemaild maar uiteraard geen reactie.
Ik heb de afgelopen maanden al diverse bestellingen geplaatst op Lidl shop en bijna altijd is de verzending vertraagd. Totaal onbetrouwbaar, net als het gebrek aan communicatie.

Gewenste oplossing

Mijn pakket ZSM! En dat ze bestellingen gewoon op de afgesproken tijden leveren.

1 reactie

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen