Opgelost door Lidl: Bestelling zoekgeraakt, geen antwoord op e-mails.

overdogg

Een bestelling van mij is in transit zoekgeraakt. Ik heb hierover gemaild met Lidl, en mij werd beloofd dat dit direct opgepakt zou worden en dat ik spoedig van ze zou horen. Vervolgens hoor ik lange tijd niks dus heb ik weer gemaild, tot 4 keer toe, maar er komt geen antwoord. Ik vind dit ronduit schandalig, ze zwijgen je gewoon dood. Ik vind Lidl een ontzettend fijne winkel, maar de klantenservice doet echt afbreuk aan hun reputatie op deze manier. Ik zal dan ook niet meer snel iets bestellen via hun website naar aanleiding hiervan.

Ik wil weten wanneer ik mijn bestelling mag verwachten, en indien dit niet mogelijk is, welke oplossing zij hiervoor aandragen. Bovenal wil ik dat ze het fatsoen hebben je te woord te staan wanneer je de klantenservice met een vraag benadert.

overdogg
Lidl heeft het geld voor de zoekgeraakte bestelling teruggestort. Met veel dank aan klachtenkompas voor het doorbreken van de impasse!

Ook een klacht indienen over Lidl?