Klacht Lidl: Beveiliging Lidl Zuidoost

Vaness

lidl in zuidoost heeft Zware beveiliging voor de deur waarbij er 2 idioten voor de deur staan mensen aan te spreken die een (werk) tas bij zich hebben. Tassen moeten in een kapot kluisje gepropt worden waar beveiliging van je spullen nog niet zeker zijn. De beveiliging is hier zeer onklantvriendelijk en behandelen mensen zonder respect. Ze staan daar lekkerlijk dom hun geld te verdienen. Bij deze Lidl in Zuidoost word je bij binnenkomst al gelijk bestempeld als dief! Dit is geen fijn gevoel van boodschappen doen. Bedenk een andere strategie om diefstal tegen te gaan maar dit is zoooo niet klantvriendelijk. Ik loop 1000 maal liever door naar Albert Heijn. Het kan ook niet zo zijn dat de buurt cultuur de schuld krijgt van deze zware beveiliging want geen enkele andere winkel op het bijlmerplein verschuilt zich achter deze onnozelige vorm van beveiliging. Doe hier wat aan! Ik koop hier nooit meer iets heel jammer maar het is niet anders.

Bedenkt een klantvriendelijke oplossing om diefstal tegen te gaan en ontsla die 2 idioten voor de deur. Ze zijn respectloos, niet klantvriendelijk, asociaal en spelen vaak genoeg met hun telefoon. Genoeg redenen om van die gasten af te komen. Ze schikken mensen af maken mensen boos en zorgen ervoor dat veel mensen daar geen boodschappen meer doen. Het effect wat jullie hiermee willen bereiken werkt averechts. Desnoods een alarmsysteem of een betere camera systeem.. Geef het een naam maar Lidl zie aub in dat dit niet werkt! Nogmaals het is niet de buurt die jullie tot deze gestoorde strategie drijven want GEEN enkele andere supermarkt in de buurt heeft dit dus het kan echt wel anders!!! Mij zijn jullie kwijt als klant. Tenzij de beveiliging verdwijnt! !

Lidl
    Wij hebben u op 22-3-2016 per post geïnformeerd over de afhandeling van uw klacht. Wanneer u nog vragen heeft kunt u contact opnemen contact@lidl.nl.

Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice team Lidl Nederland

Ook een klacht indienen over Lidl?