Klacht Lidl: De bestelde artikelen worden niet geleverd maar zijn wel betaald

# 195078
Maaike

Mijn bestelde artikelen worden niet geleverd. Lidl is telefonisch niet bereikbaar en het contactformulier die je kunt invullen krijg je alleen maar een standaard mail op terug.
Je kunt dus ook je geld niet terug vragen en je weet ook niet of je bestelling ooit nog komt.
Ik heb zelfs naar de gewone klantenservice gebeld en die heb ik gelukkig aan de lijn gekregen maar die zeggen wij kunnen niks voor je doen blijf maar proberen te bellen. Ik heb wel 300 keer gebeld en het heeft me al een hele hoop geld gekost. Ik wil gewoon zo snel mogelijk een oplossing anders ben ik toch bereid verdere stappen te ondernemen.

ik wil een oplossing dat mijn bestelling binnen komt of gewoon mijn geld terug en gemaakte kosten van het bellen wil ik vergoed krijgen.

Lidl
    Beste Maaike,

We zijn gestart met je melding en je hoort zo snel mogelijk van ons.

Klantenservice Lidl Nederland
    Lidl
    Beste Maaike,

Wij vinden het heel vervelend dat je pakket niet is afgeleverd op de eerder genoemde leverdatum. Per mail hebben wij contact met je opgenomen hierover.
    We doen ons uiterste best je pakket zo snel mogelijk te leveren en per post sturen wij een tegemoetkoming voor het ongemak.

Nogmaals excuses!

Klantenservice Lidl Nederland

Ook een klacht indienen over Lidl?