Klacht Lidl: defecte accu handstofzuiger

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 165714
Gebruiker
leen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Uw dossiernr. 15928777

Op 31 maart heeft Lidl mij een brief gestuurd, met daarin excuses voor het vervelende voorval. In deze brief werd mij gevraagd om de handstofzuiger 89291 terug te brengen bij een filiaal en ik zou dan, onder overlegging van de brief van 31 maart, het aankoopbedrag van € 19,99 retour ontvangen. Hierbij heeft Lidl een fout gemaakt door een verkeerd IAN nummer te vermelden! Niet IAN nummer 89291 maar IAN nummer 58810 (de vervanging van IAN nummer 89291) moest retour!!

Op 2 april heb ik gebeld met mevrouw Van Dijk, tel.nr. 0800-5435463. Zij vertelde mij dat er een nieuwe brief komt met het juiste artikelnr. 58810. Bij het uitblijven van die brief heb ik op donderdag 7 april 16.00 u gebeld met de heer Jansen, tel.nr. 0800-5435463. Hij antwoordde: “……. volgende week komt een nieuwe brief met het juiste nr. 58810”

Ik heb nog steeds géén brief ontvangen. Gaarne z.s.m. een antwoord.

De oplossing

brief met juiste vermelding van in te leveren handstofzuiger (IAN 58810) en daarbij de reeds toegezegde € 19,99 terug te ontvangen.

3 reacties

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen persoonlijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Lidl Nederland
    contact@lidl.nl
  2. Auteur
    leen
    Datum
    Ik heb op 29 april gebeld met Roy Visser. Hij beloofde een nieuwe brief met vermelding van het juiste nr.58810. Ik heb nog steeds geen brief ontvangen. Op 2 april heeft Mevr. van Dijk dat ook al telefonisch beloofd, net als Hr. Jansen op 7 april. Ruim 5 weken wachten op een simpele brief is wel erg lang en niet bepaald klantvriendelijk. Een spoedige en definitieve oplossing is wel het minste wat ik verlang.
  3. Auteur
    leen
    Datum
    Geen enkele reactie ontvangen van Lidl!! Wel telefonisch tot 3x toe iets beloven maar er geen gevolg aan geven. Deze week kan Lidl een brief van mij aan de directie verwachten. Een waardeloze afdeling is de klanten"service" van Lidl! Medewerkers van deze afdeling houden kennelijk een wedstrijd wie er de slechtste service kan geven.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
leen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen