Klacht Lidl: defecte accu handstofzuiger

Uw dossiernr. 15928777

Op 31 maart heeft Lidl mij een brief gestuurd, met daarin excuses voor het vervelende voorval. In deze brief werd mij gevraagd om de handstofzuiger 89291 terug te brengen bij een filiaal en ik zou dan, onder overlegging van de brief van 31 maart, het aankoopbedrag van € 19,99 retour ontvangen. Hierbij heeft Lidl een fout gemaakt door een verkeerd IAN nummer te vermelden! Niet IAN nummer 89291 maar IAN nummer 58810 (de vervanging van IAN nummer 89291) moest retour!!

Op 2 april heb ik gebeld met mevrouw Van Dijk, tel.nr. 0800-5435463. Zij vertelde mij dat er een nieuwe brief komt met het juiste artikelnr. 58810. Bij het uitblijven van die brief heb ik op donderdag 7 april 16.00 u gebeld met de heer Jansen, tel.nr. 0800-5435463. Hij antwoordde: “……. volgende week komt een nieuwe brief met het juiste nr. 58810”

Ik heb nog steeds géén brief ontvangen. Gaarne z.s.m. een antwoord.

brief met juiste vermelding van in te leveren handstofzuiger (IAN 58810) en daarbij de reeds toegezegde € 19,99 terug te ontvangen.

Lidl
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen persoonlijk contact met u op.

Klantenservice Lidl Nederland
    contact@lidl.nl
    leen
    Ik heb op 29 april gebeld met Roy Visser. Hij beloofde een nieuwe brief met vermelding van het juiste nr.58810. Ik heb nog steeds geen brief ontvangen. Op 2 april heeft Mevr. van Dijk dat ook al telefonisch beloofd, net als Hr. Jansen op 7 april. Ruim 5 weken wachten op een simpele brief is wel erg lang en niet bepaald klantvriendelijk. Een spoedige en definitieve oplossing is wel het minste wat ik verlang.
    leen
    Geen enkele reactie ontvangen van Lidl!! Wel telefonisch tot 3x toe iets beloven maar er geen gevolg aan geven. Deze week kan Lidl een brief van mij aan de directie verwachten. Een waardeloze afdeling is de klanten"service" van Lidl! Medewerkers van deze afdeling houden kennelijk een wedstrijd wie er de slechtste service kan geven.

leen

Ook een klacht indienen over Lidl?