Klacht Lidl: een ernstige val veroorzaakt breuk zonder enige medeleven lidl

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 410393
Gebruiker
isabella
Datum
0 reacties

Details

De klacht

geen fatsoen voor mensen die een fatale val ondergaan. knie schijf gebroken en zeer lange revalidatie.

De oplossing

niets, ik wil alleen gehoord worden

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
isabella
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hun beoordeling was op het moment dat het groen gevallen was en ik erover uitgleed was te kort om het schoon te maken .Was mijn eigen schuld uitglijden over je eigen bananen schil. Advocaat Lidl erkent geen schuld en mijn eigen advocaat van rechtsbijstand zei dat de kans nihil was .Dus ik maakte geen kans tegen dit mega bedrijf Lidl
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen