Klacht Lidl: Elektrische crivit fiets nooit meer

Hendriks ejpphendriks

Ik heb een fiets gekocht bij de Lidl een elektrische fiets crivit. Sinds deze fiets heb heb ik enorme problemen. Monteur is geweest dat gaat via fietsned. Fietsned voert uit en prophete.de beslist. Mijn fiets moet voor de 4de keer gemaakt worden maar dat willen ze niet onder garantie terwijl ik 3 jaar garantie heb. Er is een motor vervangen en er zij al vele spaken vervangen en een slag uit gehaald maar steeds springen er spaken kapot en nu zegt prophete dat deze niet meer onder garantie valt. De monteur van fietsned heeft gezegd bij zij laatste bezoek dat als het weer gebeurd er een nieuw wiel in moet. En je raad het al nu zijn er weer spaken gesprongen. En wil prophete deze niet laten vervangen. Ik ga niet betalen voor 2wn ondeugdelijk product dat steeds kapot gaat. Ik heb contact gehad met Julia Baumann en deze dame werkt niet mee.

Of de fiets omruilen voor een nieuwe of deze goed nakijken en maken

Hendriks ejpphendriks
Ik heb al zelf contact gehad met fietsned en prophete dit is geen hulp bieden. Ik zal nooit meer een fiets kopen bij Lidl en iedereen daar van op de hoogte brengen dat met mijn klacht slecht is omgegaan.

Ook een klacht indienen over Lidl?