Klacht Lidl: Géén alcoholverkoop aan meerderjarige

Klachtnummer
# 59124
Gebruiker
Dees
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Met enige regelmaat doe ik mijn boodschappen bij Lidl, Willaertplein 11 te Eindhoven.
Op mijn boodschappenlijst stond alcohol. Bij het zien van de fles alcohol vroeg de jongere cassière, zonder eigenlijk goed naar mij te kijken om mijn identiteitskaart, want bij jongeren onder de 25 jaar moet er een geldig identiteitskaart getoond worden. Waarop ik antwoordde 'nou mijn identiteitskaart ligt in mijn auto en daarbij ben ik 32. Dus nee, ik hoef mijn identiteitskaart niet aan u te tonen'. Waarop de cassière meteen 2x op haar belletje drukte en de manager ineens aan komt lopen. En ook hij, zonder mij aan te kijken of mij aan te horen hoe het zit, zegt hij 'geen identiteitskaart geen alcohol' en hij vertrok weer. En dat was het !

Erg klantonvriendelijk en ik betwijfel of dat ik daar ooit nog naar terug ga. Lidl BEDANKT !

De oplossing

Naar mijn idee moeten ze voort oudere cassière personeel aanschaffen. Want dit gaat nergens over. Want dit meisje heeft nog geen mensenkennis.

1 reactie

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    In 2014 heeft u bij ons een klacht ingediend via klachtenkompas.nl. Wij hebben gezien dat uw klacht nog open staat en hopen dat uw klacht via een andere weg door ons is behandeld. Wanneer dit onverhoopt niet het geval is willen wij u vragen contact met ons op te nemen via: contact@lidl.nl .
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice team Lidl Nederland

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen