Klacht Lidl: geen enkele reactie na aanvragen retourbon

Klachtnummer
# 195736
Gebruiker
drogo01
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Via onduidelijke website een retourbon aangevraagd om een ondeugdelijk product terug te sturen , vervolgens hoor je niks , zeer knullige manier om iets terug te sturen.
Van deze plafondlamp werkt de kleur groen niet

De oplossing

ik wil een retournummer zodat ik de defecte lamp kan retourneren en mijn geld terug kan krijgen

2 reacties

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen persoonlijk contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Lidl Nederland
    contact@lidl.nl
  2. Auteur
    drogo01
    Datum
    Ik dank u en wacht af

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen