Opgelost door Lidl: Geen geld terug na retourzending

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 311873
Gebruiker
NB7
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Artikelen retour gestuurd, maar nu na bijna een maand nog steeds het geld neit terug. Klantenservice houd ons aan het lijntje. We hebben het idee dat onze klacht niet voorbij de klantenservice komt. Lidl heeft zichzelf goed beschermd, je komt niet voorbij de klantenservice medewerker die altijd hetzelfde zegt en er gebeurt niks. Lidl is een onbetrouwbare webshop. Waarschuwing voor iedereen: alleen maar hoofdpijn als er iets aan de hand is, er word niks opgelost.

De oplossing

Geld terug, maar dat had drie weken geleden al moeten gebeuren

1 reactie

  1. Auteur
    NB7
    Datum
    Zoals verwacht hoor ik niets van Lidl. Er is dus geen contact opgenomen. Nog nooit zo'n slechte communicatie met de klantenservice meegemaakt. De webshop van Lidl zou echt eens aangepakt moeten worden door een consumenten programma.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NB7
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen